De beste resultaten behaal ik, als ik maatwerk mag leveren. Niet een breed algemeen pakket, maar sec dat wat jij van mij nodig hebt als toevoeging op jouw al draaiende (of startende) organisatie. Ik heb een ladekastje met diverse kwaliteiten en programma’s waar ik je organisatie mee kan helpen. Daar word ik namelijk heel blij van.
“We rise by lifting others”
Maak verschil!
In 3 stappen naar een 5***** organisatie
Tijden veranderen en retail vraagt om een andere aanpak. Het intrigeert mij. Hoe heb jij veranderingen doorgevoerd in je bedrijf? Zijn dit tijdelijke aanpassingen of lijkt dit ook voor de toekomst goed te werken?
We zijn (vooral in tijden van ‘crisis’) genoodzaakt onze organisatie eens goed onder de loep te nemen. Kijk wat goed werkt en neem afscheid van dat wat niet meer voor je werkt. Kom los van oude patronen, koester je kwaliteiten en streef naar verbetering.
Want wie gestopt is om beter te willen worden, houdt op met goed te zijn.
Je hebt maar 3 stappen nodig om een 5***** organisatie te worden.
Vraag jezelf eens af:
Zie jij wat er echt speelt? Is je visie helemaal helder en is dit ook duidelijk voor je team?
Geef jij leiding als meewerkend voorman (dagelijks op de werkvloer) of werk je met een zelfsturend team?
De kunst is om te vertragen en (zoals ik geregeld zeg) even plaats te bepalen.
Ik kan je hierbij goed ondersteunen om van daaruit een (eventueel andere) strategie te bepalen. Of je nu een nieuwe weg in slaat of je hoeft alleen maar bij te sturen, het is belangrijk om de juiste richting te bepalen.
Alleen ga je sneller en samen kom je verder.
De dames in de verkoop, maken of breken de kwaliteit van je service gerichte winkel. Je meiden zijn goud waard. Investeer in je mensen en het komt in zevenvoud naar je terug.
Ik bied een perfecte combinatie. Een training op het gebied van bra-fitting, maatvoering en pasvormen alleen is niet voldoende. Natuurlijk moet deze kennis en expertise aanwezig zijn. En … je maakt pas écht het verschil in verbinding. In verbinding met elkaar (het team) én in verbinding met je klant. Geef je klanten de totale beleving én zorg ervoor dat zij het gelukshormoon ervaren. Het zit ‘m in de kleinste details.
De ervaring leert dat deze simpele methode nog lang niet (volledig) geïntegreerd is in bedrijven. Het is prima als de ervaring van jouw klant een (mooie) voldoende is, een 6 of een 7. Toch kan het zijn dat je bedrijf dan niet voldoende credits heeft opgebouwd om pittige klappen op te kunnen vangen.
Streef daarom naar een (zeer) goed, een 9+
Jouw organisatie heeft de potentie voor een beoordeling met 5*****
Als alles klopt, dan zijn jouw klanten je ambassadeurs.
we rise by lifting others
Ik werk o.a. voor:
Let’s Connect
© Fabienne Zwanenburg 2020 – Alle rechten voorbehouden – Privacy – Cookies